ANALYSE

De meest voorkomende feedback na de vorige beurs was dat het voor veel mensen niet duidelijk was wat de core business van Passina is. De opdracht was om een ontwerp te creëren waarmee duidelijk werd wat ‘’Passina does to make you smile”.

OPLOSSING

Wij hebben ons laten inspireren door de productiefaciliteiten van Passina: een industriële uitstraling met buizen. Dit geeft duidelijk aan "what Passina does" en is daardoor erg herkenbaar en opvallend. Om optimaal te kunnen anticiperen op voorbijkomende bezoekers hebben wij (in tegenstelling tot het ontwerp van de vorige beurs) nu gekozen voor een “open” stand met hospitality area. Tevens kunnen alle elementen van het gekozen ontwerp los gebruikt worden voor beurzen waar een kleiner standoppervlakte gereserveerd is of de focus op andere producten ligt.

SCHETS

Passina Anuga 2015 Messe Koeln stand design drawing

RESULTAAT

ANUGA, KEULEN (DE)

ANUGA, KEULEN (DE)

 

 

1964

het jaar waarin Passina haar oorsprong vindt in Zwitserland

19

het aantal verschillende fruitsoorten die ze regelmatig gebruiken

Wilt u meer weten?

Laurens de Bruijn

CONTACT