Er zijn altijd mogelijkheden tot verbetering, zelfs in de meest succesvolle projecten. Terwijl we nauw met onze klanten samenwerken zoeken we, met een scherp oog voor detail, continu naar verbetermogelijkheden.

analyse van de klantvraag

Elk project begint met een analyse van de beursdoelstellingen van de klant, evenals zijn identiteit en specifieke eisen. Wij willen hun business volledig begrijpen, waardoor we een gepersonaliseerde oplossing kunnen creëren die aan alle eisen voldoet.

creatief concept

Na de klantbriefing start een van onze ontwerpers met het ontwerpen van een creatief concept welke de samen overeengekomen “boodschap” moet overbrengen. Wij denken graag mee om een flexibele oplossing te ontwerpen die voor meerdere (verschillende) beurzen inzetbaar is en zodoende meerdere jaren mee gaat.

beursvoorbereiding

Wij ontzorgen onze klanten volledig in de aanloop naar de beurs, aangezien alle projectmanagement gerelateerde activiteiten (van aanvraagformulieren tot standvoorbereiding) en facilitaire zaken door ons worden uitgevoerd. Daarnaast kunnen wij specifieke training voor de standbemanning faciliteren.

realisatie

Productie gebeurt grotendeels in eigen beheer. Wij vervoeren al het materiaal (door Europa) met onze eigen chauffeurs om de kans dat iets beschadigd raakt zo klein mogelijk te houden. Verder zorgen onze monteurs er voor dat alles (tot in detail) in orde is voordat de stand wordt overgedragen aan de klant. Na de beurs dragen wij zorg voor de demontage en vervoeren het beursmateriaal naar onze eigen faciliteiten, waar het wordt opgeslagen.

evaluatie/optimalisatie

De laatste stap is het evalueren van de beursdeelname met alle betrokken partijen. Hierbij is het belangrijk om niet alleen naar de kwalitatieve resultaten te kijken (“de sfeer bij onze stand was erg goed”), maar ook meetbare resultaten te bespreken (“deze beursdeelname heeft 40% meer sales leads opgeleverd dan afgelopen jaar”).