ANALYSE
Oliver (Healthcare Packaging) is een wereldwijd vooraanstaande leverancier van steriliseerbare verpakkingen voor de medische hulpmiddelen – en farmaceutische industrie.
Door de fusie tussen Oliver-Tolas en Mangar in 2017 ontplooit het bedrijf zich tot één van de leiders op dit gebied.
Vanwege de nieuwe naam en huisstijl was een nieuwe beursstand gewenst.
OPLOSSING
Het nieuwe logo van Oliver welke een abstractie is van een peel-off verpakking, is het uitgangspunt voor dit concept en staat letterlijk centraal in de stand. De geabstraheerde vorm loopt vanuit de achterwand over in de vloer. Het logo is driedimensionaal en in twee blauwtinten uitgevoerd op de wand en vloer. Het vormt een speels en
opvallend element, met hierin de bergruimte geïntegreerd.
Op de hoek van de stand staat een moderne productdisplay. De 2D verpakkingsmaterialen zijn geklemd tussen
het acrylaat plaatmateriaal en hierdoor van beide zijdes te bekijken. De LED wand van 4 x 4 meter maakt
de aantrekkelijke uitstraling van deze stand compleet.
Oliver neemt niet alleen deel aan beurzen, maar ook aan kleinere congressen; vandaar dat
herbruikbaarheid van materialen een belangrijke factor is.
Zo is de productdisplay eenvoudig aan te passen qua formaat en de LED wand ook losstaand te gebruiken.
RESULTAAT
EVALUATIE
“We zijn erg blij met het ontwerp van onze beursstand. Displaying You heeft een perfecte vertaling van ons logo verwerkt in dit nieuwe concept. Het versterkt enorm onze global branding activiteiten welke we nu uitzetten om onze nieuwe bedrijfsnaam vertrouwd te laten voelen. Het is tevens een mooie eyecatcher
in combinatie met de verlichte achterwand.”
Jan-Willem Bruijsten - Sales Manager Europe
125
jaar Innovatie en Klantgerichte Service
42
jaar marktleider in de medische verpakkingsindustrie