ANALYSE

Oliver (Healthcare Packaging) is een wereldwijd vooraanstaande leverancier van steriliseerbare verpakkingen voor de medische hulpmiddelen – en farmaceutische industrie.

Door de fusie tussen Oliver-Tolas en Mangar in 2017 ontplooit het bedrijf zich tot één van de leiders op dit gebied.

Vanwege de nieuwe naam en huisstijl was een nieuwe beursstand gewenst.

OPLOSSING

Het nieuwe logo van Oliver welke een abstractie is van een peel-off verpakking, is het uitgangspunt voor dit concept en staat letterlijk centraal in de stand. De geabstraheerde vorm loopt vanuit de achterwand over in de vloer. Het logo is driedimensionaal en in twee blauwtinten uitgevoerd op de wand en vloer. Het vormt een speels en

opvallend element, met hierin de bergruimte geïntegreerd.

Op de hoek van de stand staat een moderne productdisplay. De 2D verpakkingsmaterialen zijn geklemd tussen

het acrylaat plaatmateriaal en hierdoor van beide zijdes te bekijken. De LED wand van 4 x 4 meter maakt

de aantrekkelijke uitstraling van deze stand compleet.

 

Oliver neemt niet alleen deel aan beurzen, maar ook aan kleinere congressen; vandaar dat

herbruikbaarheid van materialen een belangrijke factor is.

Zo is de productdisplay eenvoudig aan te passen qua formaat en de LED wand ook losstaand te gebruiken.

RESULTAAT

MEDTEC, STUTTGART

MEDTEC, STUTTGART

MEDTEC, STUTTGART

EVALUATIE

“We zijn erg blij met het ontwerp van onze beursstand. Displaying You heeft een perfecte vertaling van ons logo verwerkt in dit nieuwe concept. Het versterkt enorm onze global branding activiteiten welke we nu uitzetten om onze nieuwe bedrijfsnaam vertrouwd te laten voelen. Het is tevens een mooie eyecatcher

in combinatie met de verlichte achterwand.”

 

Jan-Willem Bruijsten - Sales Manager Europe

125

jaar Innovatie en Klantgerichte Service

42

jaar marktleider in de medische verpakkingsindustrie

Wilt u meer weten?

Rianne Cortenbach

CONTACT